poniedziałek, 31 października 2022

Dopasowanie intencji wyszukiwania

 
Dopasowanie intencji wyszukiwania jest najważniejszą rzeczą do opanowania w zakresie optymalizacji treści, ale podstawowe on-page SEO jest również ważne. Oznacza to optymalizację tagu tytułu, adresu URL i meta opisu.
Oto nasze najlepsze wskazówki dotyczące optymalizacji tych trzech rzeczy:

    Upewnij się, że tytuł i meta opis są zgodne z intencją wyszukiwania
    Upewnij się, że Twój tag tytułowy nie jest skrócony
    Zawrzyj w tytule swoje docelowe słowo kluczowe
    Użyj krótkiego, opisowego adresu URL
    Napisz przekonujący opis meta

Po pewnym czasie Twoje nasiona zaczną rosnąć i przynosić owoce. Innymi słowy, zaczniesz (miejmy nadzieję) plasować się na pierwszej stronie Google dla niektórych z Twoich docelowych słów kluczowych.
Jednak to często nie wystarcza, aby wysłać dużo organicznego ruchu w twoją stronę - dzięki wykładniczemu spadkowi współczynnika klikalności na pierwszej stronie.
Na przykład, większość krzywych CTR mówi, że otrzymasz około 1,9% kliknięć, jeśli uplasujesz się na pozycji #6 i 7% na pozycji #3.
Oznacza to, że możesz uzyskać ~268% więcej ruchu z danego słowa kluczowego poprzez uplasowanie się trzy miejsca wyżej.
Z tego powodu, słowa kluczowe znajdujące się na pozycjach #2-10 są prawdopodobnie najniżej wiszącymi owocami w SEO - i tymi, które zasługują na największą uwagę.
Jednak potencjał uzyskania większego ruchu nie jest jedynym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę, szukając nisko wiszących owoców. Należy również rozważyć, jaką wartość te słowa kluczowe i strony wnoszą do Twojego biznesu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czym jest Doorway Page?

 Doorway Page jest stroną internetową, która została zaprojektowana tak, aby uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania dla konkretnego ...