poniedziałek, 31 października 2022

Podstawowe strategie SEO

 Strategia SEO dla każdego jest na wysokim poziomie dość podobna: znajdź słowa kluczowe, których ludzie szukają i spróbuj uplasować się na nich. Ale są łatwe i trudne sposoby, aby to zrobić.
W tym poradniku przedstawimy prostą strategię SEO, która pomoże Ci uzyskać jak najwięcej wyników przy jak najmniejszym wysiłku.


Co to jest strategia SEO?
Strategia SEO to plan działania, który ma pomóc Ci w uzyskaniu wyższej pozycji w Google i zdobyciu większego organicznego ruchu w wyszukiwarce. Jest to proces, który należy wykonać, aby osiągnąć swoje cele SEO.


Jak stworzyć skuteczną strategię SEO
Najbardziej udane strategie SEO koncentrują się wokół efektywnego tworzenia i optymalizacji treści. Istnieje wiele sposobów na to, jak to zrobić, ale my zamierzamy zachować prostotę dzięki temu, co lubimy nazywać Strategią Sadową.
Oto proces: 

Posadź drzewa (strony)

Wybieraj nisko wiszące owoce (pierwsze strony w rankingu słów kluczowych)

Wyciśnij z nich więcej soku (optymalizacja)

1. Posadź drzewa


Tak jak niemożliwe jest wyhodowanie jabłek bez zasadzenia drzew, tak niemożliwe jest uzyskanie pozycji w Google bez stworzenia i zoptymalizowania treści. Z tego powodu pierwszym krokiem jest zrobienie badań słów kluczowych i publikacja zoptymalizowanych treści.
Przyjrzyjmy się podstawom, jak to zrobić.

Użyj narzędzia do badania słów kluczowych

Badanie słów kluczowych to proces znajdowania tego, czego ludzie szukają. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić. Ale używanie narzędzia do badania słów kluczowych, takiego jak Ahrefs' Keywords Explorer, jest dobrym punktem wyjścia, ponieważ pozwala na znalezienie setek tysięcy pomysłów na słowa kluczowe.
Aby go użyć, wpisz słowo lub frazę, uderz w wyszukiwanie i przejdź do raportu pomysłów na słowa kluczowe.
Na przykład, jeśli szukamy "search engine optimization", widzimy prawie 7000 pomysłów na słowa kluczowe z tysiącami miesięcznych wyszukiwań, w tym następujące:

 co to jest search engine optimization
 optymalizacja lokalnych wyszukiwarek
 narzędzia do optymalizacji wyszukiwarek
Jeśli chcesz wiedzieć, jak dużo ruchu można potencjalnie przyciągnąć poprzez wysokie miejsca dla tych słów kluczowych, spójrz na kolumnę Traffic Potential (TP). Pokazuje ona, ile szacowanego miesięcznego ruchu organicznego uzyskuje aktualnie najwyżej pozycjonowana strona.

b) Przygotuj treść pod kątem intencji wyszukiwania

Ludzie zazwyczaj szukają czegoś konkretnego, kiedy wpisują zapytanie do Google, dlatego ważne jest, aby dopasować do tego swoją treść, aby mieć jak największe szanse na zajęcie miejsca w rankingu. Jest to znane w świecie SEO jako dopasowanie intencji wyszukiwania.
Zazwyczaj można uzyskać dobre wyczucie intencji wyszukiwania, patrząc na najwyższe wyniki dla danego zapytania.
Na przykład, jeśli spojrzymy na trzy pierwsze wyniki dla "wyszukiwania organicznego", zobaczymy, że wszystkie są stronami z definicjami:
Jeśli chcemy mieć jak największe szanse w rankingu, powinniśmy prawdopodobnie pójść za przykładem i stworzyć coś podobnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czym jest Doorway Page?

 Doorway Page jest stroną internetową, która została zaprojektowana tak, aby uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania dla konkretnego ...